Gelieve geen bestellingen plaatsen via het gastenboek. 

U kunt bestellen via de Webshop of per e-mail: info@reintsautos.nl
 

Bericht schrijven >

« vorige 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 volgende »

Wat een flutzaak, ik kom er niet meer.
Een tijdje geleden langs geweest voor en rechter koplamp en een dynamo voor een Peugeot J5 uit 84 .
Een medewerker heeft nog onder de motorkap gekeken voor de juiste onderdelen .
Ik heb meegekregen een linker koplamp en een dynamo die van een heel ander type is (past dus niet).
Heb ik daar een eind voor gereden?
Ik had dit pas na een tijdje door omdat ik de onderdelen niet meteen heb gemonteerd.
Na een paar mailtjes en telefoontjes (de baas was niet aanwezig)
Geen enkele reactie!!
Ondertussen ergens anders een nieuwe dynamo gekocht voor maar 15 meer dan die tweedehands en ook maar een nieuwe koplamp weer ergens anders voor maar 25 ondertussen wel dubbel geld gekost.
Bij een eerder bezoek aan reints was de klant vriendelijkheid ver te zoeken, zeker als je een onderdeel toch niet wilde omdat het duur was.
Gelukkig is dit niet de enige zaak die oa Peugeot onderdelen verkoopt.
De Groeten

kees - 26-06-2017 - 22:00

Door een klapband ,het ruitensproeier reservoir van onze Ducato kapot ,deze bij Reints besteld en hier laten monteren ,nu werkt alles weer zoals het hoort .
Goede service en vriendelijk geholpen door de medewerkers van Reints.
Groeten en bedankt vanuit FRANKRIJK
Bert Moes

Bert Moes - 22-06-2017 - 16:38

Door een misverstand verkeerde spullen meegenomen/meegekregen.Ook mede mijn eigen fout. Daardoor teveel betaald. Na contact opgenomen te hebben en duidelijker gecommuniceerd de juiste onderdelen gekregen. Echter, ook weer door mij vergeten, had ik een aanmerkelijk bedrag te veel betaald. dit via mail meegedeeld. Het teveel betaalde bedrag binnen 3 dagen op mijn rekening. Klasse voor Reints onderdelen. Deze firma kan ik eenieder aanbevelen. Eerste zaken gedaan en hier kom ik terug. 100% eerlijkheid en services.

M van Ginneken - 13-06-2017 - 15:24

Zeer slechte arvaring bediening werkt niet zoals het hoort . Was stuk bij levering de firma deelt dan mede dat ik de bestelformulier moet contacteren voor de schade. Heb hiervoor 95 voor betaald.
Eersteklas zakzetters.

De Smedt - 09-06-2017 - 14:42

onze bestelling is netjes verzorgd

w.v.Opzeeland - 28-03-2017 - 11:19


Bericht schrijven >

« vorige 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 volgende »