Gelieve geen bestellingen plaatsen via het gastenboek. 

U kunt bestellen via de Webshop of per e-mail: info@reintsautos.nl
 

Bericht schrijven >

« vorige 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 volgende »

In 2011 voor zeer redelijke prijs een 2,5 Turbu Diesel met versnellingsbak laten inbouwen, toen de oude diesel van Fiat Ducato 10 van 1990 opgeblazen was. Meteen ook Stuurbekrachtiging erin en grotere wielen om rustiger te rijden. Rijdt sindsdien als een zonnetje 40.000km en net terug van 8 weken Italie. Deze motor verdient zichzelf terug want verbruik is 1 op 13 ipv 1 op 9.
Prima werk van Reints! Fijn dat er zon bedrijf is.

Jef Kouwenberg - 09-06-2014 - 17:21

Heb net even rond gekeken op de website en ziet er heel goed en verzorgd uit dus een eerste stap is gemaakt zal komende maandag even contact opnemen voor een aantal vragen mvrg bert

Bert Vennink - 24-05-2014 - 13:34

Superservice. Een spiegelverstellingsschakelaar voor mijn Laika uit 2001 nergens te krijgen. Maar wel in Kampen bij Reints!!!Vrijdagmiddag besteld, dinsdagmorgen in huis.
Bedankt

Jan Weideveld - 20-05-2014 - 13:32

Wij willen graag een toelichting geven op bericht van de heer Hagens:
Wij vinden het vervelend dat de heer Hagens van mening is dat wij defecte materialen hebben geleverd.
Wij hebben de heer Hagens een schokbreker geleverd; hier zat een tik in, aldus de heer Hagens. Wij hebben hierna kosteloos een vervangend exemplaar gezonden, wel met een briefje erbij dat van deze schokbreker het bovenste lagertje (wat eigenlijk niet bij de schokbreker zelf hoort) vast zat. In het begeleidende briefje stond dat dit lagertje vr montage even losgemaakt moest worden of vervangen door het lagertje wat op de schokbreker met tik zat.
Helaas is de schokbreker waarschijnlijk zonder dit lagertje los te maken gemonteerd, waardoor deze niet goed kon draaien.

Wij vinden dit jammer, de schokbreker zelf is tenslotte in goede staat.

Uiteraard mag de heer Hagens de schokbreker retourneren, wij betalen dan het bedrag terug. Dit is telefonisch medegedeeld.

Tot zover onze reactie.

Reints Auto's en Onderdelen Service - 13-05-2014 - 18:04

ik was altijd erg tevreden over reinst auto's , maar als er een meningen verschil is en hij gooit de telefoon er op dat vind ik ongehoord en zeer onbeschoft, t valt me erg tegen en dit alles over het terug zenden veerpoot Fiat DuCato die niet goed is en gevraagd of hij de verzendkosten betaald, wij mogen voor het kleinste onderdeel wel verzendkosten betalen hij heeft daar geen zin in wat ik erg vreemd vind, ik neem me verlies van 75,- onbeschoft gedrag ben ik niet van gediend.

hagens - 12-05-2014 - 18:37


Bericht schrijven >

« vorige 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 volgende »